• Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»
  • Центр Споживчих Ініціатив
  • Наша оцінка

Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»

  
Адреса:  м. Київ вул. Мілютенка 6a Україна 02156
Контакти:  044 5139936
E-mail:  ucf_pulse@ukr.net
Сайт організації:  http://consumerinfo.org.ua
Тип організації:  Громадські організації споживачів
Регіон діяльності:  Національна
Блог організації:  PULS


Громадський рух споживачів в Україні становить важливу складову у формуванні та розвитку громадянського суспільства в Україні, адже споживча громада є найбільш широкою в нашій країні, як і в будь-якій іншій країні світу. Голос споживача має лунати впевнено, звертаючи увагу суспільства на якість, безпеку та культуру споживання і впливаючи на прийняття важливих рішень влади та бізнесу з урахуванням інтересів споживачів.

Створення Всеукраїнської федерації споживачів «ПУЛЬС» ініційовано багатьма лідерами та активістами споживчих організацій, що у період 2006-2010 років об’єдналися навколо спільного проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН в Україні «Спільнота споживачів і громадські об`єднання». Споживачі мають тримати руку на пульсі подій і підтримувати його у належному стані своєю активною громадянською позицією, - такого підходу дотримуються всі члени ВФС «ПУЛЬС».

Мета ВФС «ПУЛЬС»

Метою ВФС «ПУЛЬС» є поєднання зусиль споживчих об’єднань з різних регіонів України для ефективного захисту законних прав споживачів, вдосконалення чинного законодавства в цій сфері, просування інтересів споживчої спільноти, рівного доступу всіх споживачів до доброякісних та безпечних товарів, робіт і послуг, включаючи жителів віддалених селищ і містечок, людей з обмеженими фізичними можливостями для задоволення їхніх споживчих потреб і підвищення рівня стандартів споживання.

Завдання ВФС «ПУЛЬС»

Серед завдань ВФС «ПУЛЬС» – сприяти розвитку інформаційного поля для споживачів, систематичної споживчої освіти дітей і молоді, правової просвіти широкого кола громадян, поширенню практики ефективного відстоювання споживачами своїх законних прав, створенню соціальної реклами в інтересах споживачів, а також зміцненню потенціалу громадських об’єднань споживачів та їхнього партнерства з консумерськими організаціями Європейського Союзу й світу.

Кращий зарубіжний досвід

Діяльність незалежних організацій споживачів (неурядових організацій, НУО) поширена в усьому світі, а в більшості країн з розвиненою економікою активно підтримується урядами, які вбачають для себе важливим делегувати частину соціальних функцій саме громадським об’єднанням, при цьому надаючи їм організаційну і певну фінансову допомогу, а часом і замовлення на виконання актуальних і важливих програм. Завдяки такій позиції держава отримує результати багатьох суспільно значущих програм в інтересах всієї споживчої громади. Увага та підтримка державою споживчого руху сприяє зростанню впевненості людей в їхній захищеності на споживчому ринку, у прозорості та достовірності оцінок щодо якості та безпечності продукції, врешті – у постійній увазі численних спеціалістів до сфери споживання.

З історії споживчого руху в Україні

Об’єднання споживачів з’явилися в Україні наприкінці 80-х років ХХ століття у відповідь на виклик часу. В той же період створювалися подібні організації майже в усіх республіках колишнього Радянського Союзу, що свідчило про розвиток громадської свідомості громадян як споживачів, а також про потребу людей на підвищення якості споживання.

Україна стала першою серед республік СРСР, прийнявши в 1991 році Закон «Про захист прав споживачів», який за дослідженнями європейських експертів 1998 року було визнано одним з найкращих у порівнянні з подібними законами багатьох країн світу. «Держава підтримує діяльність об’єднань споживачів» - проголосив цей закон. «Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів», - встановлює Конституція України.

На початку другого десятиріччя  ХХІ століття споживачі в Україні мають зміцнювати свої ряди, діяти свідомо, впливати на вдосконалення чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів, у першу чергу – Закону України «Про захист прав споживачів». Сила ЗАКОНУ – понад усе!

Виклики часу

В умовах глобалізації світової торгівлі і спільного ринку експерти відмічають тенденцію зростання попиту в суспільстві на послуги незалежних споживчих організацій. Україна не залишилася осторонь світових процесів. Все нові й нові організації споживачів утворюються навіть у невеликих містах і містечках нашої країни. Не зважаючи на обмеження ресурсів, громадські активісти усвідомлюють свою роль у покращенні життя споживчої громади.

Громадський рух споживачів потребує активного залучення молоді, що здатне підсилити позиції споживача на ринку, додати енергії та сучасного бачення представників нових поколінь для вирішення численних проблемних питань у стосунках споживачів з іншими учасниками ринкових відносин.

Значну увагу потрібно спрямувати на споживачів сільської місцевості, які відчувають нестаток інформації, рекомендацій і консультацій спеціалістів. Люди з фізичними вадами здоров’я  також заслуговують на особливу увагу захисників споживчих прав, оскільки окрім загальновідомих потреб споживачів мають ще й специфічні потреби.

Дитяча аудиторія – це також сьогоднішні споживачі, які прагнуть до якісного й різноманітного споживання і не бажають бути ошуканими. Разом з тим, діти потребують певних знань відповідно до їхнього віку, зокрема, стосовно відношення до реклами, балансування між бажаннями та можливостями родини тощо.

 ВФС «ПУЛЬС» працює над створенням власного Інтернет ресурсу для реалізації зворотного зв’язку зі споживачами та всіма представниками влади і бізнесу, що зацікавлені дослухатися до думки споживача. Баланс інтересів між усіма сторонами є запорукою в досягненні сучасних стандартів споживання.


Статті, надані організацією

Быстрая еда, уличная еда (Junk food)

В переводе с английского junk food – «помойная еда». Таким нелестным названием эти продукты назвали американские члены Всемирной организации потребителей (Consumer International). Важным выделять в проблематике последствия употребления нездоровой пищи и чрезмерно агрессивной рекламы такой продукции.

Возврат некачественной обуви

Но что это тогда, если обувь калечит ноги, разве это не брак??? ТОВАР ВЕДЬ АБСОЛЮТНО ОКАЗАЛСЯ НЕКАЧЕСТВЕННЫМ!!! Также директор заявила, что я могу жаловаться в службу защиты прав потребителей, делать за свои деньги экспертизу и ходить по судам, совершенно самоуверенно добавив, что все равно я ничего не добьюсь и не докажу, потому что еще никто ничего и никогда у них не доказал и не вернул себе свои деньги за НЕКАЧЕСТВЕННЫЙ ТОВАР!!!

Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, подлежат ли возврату солнцезащитные очки надлежащего качества, в связи с тем, что не подошли?


Компания отказалась принять брак

Компания отказалась принять брак, ссылаясь на то, что гарантия 30 дней, которую дают они, истекла. Не согласившись с ними, я указала им на закон Украины о защите прав Потребителя, где гарантийный срок на зимнюю обувь указан с 15 ноября по 15 марта, а значит, еще не истек.
После моей претензии по срокам гарантии, мне было написано, что продукция куплена со скидкой и гарантия на нее вообще не распространяется.
Прошу помочь разобраться в данном вопросе, т.к. обувь не пригодна к ношению и в результате ее брака мой ребенок промочил ноги и простудился

Можно ли сделать экспертизу товара?

Купил в аптеке массажер Кузнецова. Его части находятся в двух цельных кусках пластмассы.
Для того, что бы ими пользоваться по назначению, необходимо обработать эти куски, и из них сделать 76 штук маленьких отдельных заготовок с шипами (на фото).
Когда вытащил из пакета заготовки, сразу ощутил тяжелый аптечный запах, а если внюхаться, можно ощутить какую-то примесь, добавленную в пластмассу. Когда обрабатываю, т.е. вырезаю маленькие кусочки, запах усиливается.
Перед этим, где то месяц назад, я уже делал себе аналогичный массажер. Никакого запаха не было. А сейчас совершенно противоположенный результат.
Можно ли сделать экспертизу? Я нахожусь в г. Днепропетровске.

Обираємо та носимо взуття

Рекомендації щодо визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації та дій у разі виявлення дефекту

Тенденції сьогодення: зростання попиту споживачів на органічні продукти

Суцільна синтетичність, яка поширилася навіть на харчові продукти в сучасному світі, заполонила супермаркети і торговельну мережу в цілому. Незважаючи на широкий асортимент і привабливі упаковки товарів, коли йдеться про харчові продукти – покупці все більше відчувають невпевненість щодо оздоровчих та смакових властивостей, які традиційно були притаманні українській їжі. І це змушує споживачів в Україні все більше цікавитися інформацією про доступ до органічної продукції.

Чи можемо ми вернути в 14 денний термін придбаний товар, який ми придбали в кредит?

Доброго дня!
Допоможіть будь ласка: ми придбали в магазині (15 лютого 2014 р.) супутникове телебачення, саму тарілку нам не показували, лише розповіли про канали що входять до пакету , вчора приїхали та встановили її. Як виявилось, зображення є не дуже чіткім та ще й безкоштовне користування пакетом становить не 2 роки, як говорилось в магазині а лише рік, та 2 канали (футболу), заради яких брали пакет, працюватимуть лише до травня; цього нам в магазині не повідомили.
Чи можемо ми вернути в 14 денний термін  придбаний товар, який  ми придбали в кредит?

Що робити, коли взуття неякісне

Рекомендації щодо дій у разі виявлення дефектів взуття

Я написала заявление на имя директора с просьбой вернуть уплаченные деньги (так как дефект устранялся более 2-х месяцев и был отправлен на устранение одного и того же дефекта повторно).

Я написала заявление на имя директора Фокстрот г. Нетешин с просьбой вернуть уплаченные  деньги (так как дефект устранялся более 2-х месяцев и был отправлен на устранение одного и того же дефекта повторно).
Мою просьбу не удовлетворили.  На данный момент пылесос находится у работников сервисного центра Фокстрот более двух недель, якобы на ремонте.
Подскажите, как быть и что делать в данной ситуации.

Як ми човен назовемо – отак він і попливе ...

Стаття до Бюлетеню „ЕкоЛАН: органічні продукти в Україні” в рамках Всеукраїнській конференції з розвитку органічного виробництва в Україні та внутрішнього ринку органічних продуктів у м. Києві 15 березня 2006 р.

  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Закон на твоєму боці
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
тут интернет магазин 070.com.ua большой ассортимент фонарей шокеров