• Euro Ncap
  • Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»

Я написала заявление на имя директора с просьбой вернуть уплаченные деньги (так как дефект устранялся более 2-х месяцев и был отправлен на устранение одного и того же дефекта повторно).

  • Звернення

    Добрый день.
    Я приобрела пылесос Gorenie VC 2021 в Магазине Фокстрот г. Нетешин Хмельницкой области. После некоторого времени пылесос поломался (кнопка вкл./выкл). Магазин принял пылесос на гарантийный ремонт, который длился более двух месяцев. Через два с половиной месяца нам позвонили, чтобы приходили, забирали пылесос, в магазине вместе с сервис менеджером Фокстрот мы проверили пылесос на исправность - дефект устранен не был. Представители сети Фокстрот забрали пылесос и вернул через три недели с устраненным дефектом (кнопка вкл./выкл.) Но при этом в пылесосе мы обнаружили новый дефект (регулятор мощности не работает), который отсутствовал (работал) при сдачи на ремонт (кнопка вкл./выкл).
    Я написала заявление на имя директора Фокстрот г. Нетешин с просьбой вернуть уплаченные деньги (так как дефект устранялся более 2-х месяцев и был отправлен на устранение одного и того же дефекта повторно).

    Мою просьбу не удовлетворили. На данный момент пылесос находится у работников сервисного центра Фокстрот более двух недель, якобы на ремонте.

    Подскажите, как быть и что делать в данной ситуации.

    Відповідь

    Доброго дня!

    Відповідно до п. 2 та п.5 ч.1. ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право на відшкодування майнової і моральної шкоди та на належну якість продукції та обслуговування.

    У даній ситуації було порушено Ваше право на належну якість продукції, адже Ви виявили недолік, який робить неможливим використання товару відповідно до його цільового призначення. Магазин «Фокстрот» затримав строк усунення недоліків товару, який мав становити 14 днів з моменту його пред’явлення – відповідно до ч. 9 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

    Відповідно до цієї статті, Ви маєте право на отримання неустойки: за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    В даному випадку був порушений термін гарантійного ремонту, тому Ви маєте право на заміну товару або розірвання договору та повернення сплаченої суми за товар – відповідно до ч.1,3 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

    Якщо магазин «Фокстрот» не збирається виконувати Ваші законні вимоги,то Ви маєте право на судовий захист – відповідно до ст. 22 вище згаданого Закону.

    Вам потрібно звернутись з позовною заявою до Управління у справах захисту прав споживачів у Хмельницькій області.

    Управління у справах захисту прав споживачів у Хмельницькій області:

    29000 м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87

    E-mail: uszps@rel.com.ua

    тел./факс: (0382) 76-29-29, 79-51-55

    В.о. начальника управління Авузяк Олександр Володимирович

    Відповідь підготував Сидоренко Роман, студент, член Юридичної клініки Київського національного торговельно-економічного університету під керівництвом Івасина О.Р.

Повернутися до списку

  • Закон на твоєму боці
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Закон на твоєму боці
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці