Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Незалежне тестування
Обговорення форуму



Круглий стіл на тему: «Реформування системи захисту прав споживачів: відкритість, прозорість, ефективність»

  • Засідання Круглого столу з обговорення актуальних проблем реформування сфери захисту прав споживачів в Україні відбудеться в рамках проведення заходів до Всесвітнього Дня прав споживачів, який відзначається міжнародною спільнотою щорічно 15 березня вже понад 50 років поспіль.

    Якій бути системі захисту прав споживачів відповідно до Стратегії сталого розвитку "Україна-2020"?

    Спільнота споживачів як ніколи очікує відповідної прозорості дій вже на перших стадіях процесу реформування, адже реформа сфери захисту прав споживачів має своєю особливістю відчутно впливати на кожного громадянина України та громадян інших країн, що законно перебувають на її території.

    Яке бачення мають представники вищих органів влади та виконавчої влади на місцях?

    В багатьох урядових документах зазначено про неефективність існуючої системи захисту прав споживачів та фактичну незахищеність споживачів на ринку, численні ризики та небезпеку споживання. То які принципові зміни системи захисту прав споживачів передбачаються у владних кабінетах? Чи враховуються позиції провідних лідерів та активістів громадського руху споживачів, як це зазначено в УГОДІ про асоціацію Україна-ЄС?

    Серед перших кроків реформи – реорганізація Держспоживінспекції України. Вивчаючи проект Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбу), складається враження про невідповідність документу положенням УГОДИ про асоціацію між Україною та ЄС, – адже функції з питань безпечності харчових продуктів не можуть превалювати НАД системою захисту прав споживачів.

    Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», продукція для споживачів включає в собі всі види товарів, послуг і робіт та не передбачає, що безпечність харчових продуктів перевищує значення безпечності товарів і послуг, зокрема – медичного призначення, галузей транспорту, освіти, фінансових ринків, будівельних робіт і всіх інших секторів споживчого ринку. Отже, проект положення є намаганням певних представників бізнесу та управління порушити цілісність системи захисту прав споживачів всупереч інтересам самих споживачів.

    В той же час практика Європейського Союзу демонструє сучасне бачення розвитку дійсно ефективної системи захисту прав споживачів, яке варте розгляду та обговорення. Що ми наслідуємо з нових підходів Європейської Комісії для захисту прав споживачів на спільному ринку ЄС та внутрішніх ринках країн-членів? Як враховуємо положення УГОДИ про асоціацію Україна-ЄС?

    Серед учасників заходу: представники органів влади, організацій громадянського суспільства, платформи громадянського суспільства Україна-ЄС, закладів освіти, експертів, професійних асоціацій, торговельних мереж, ЗМІ. Спектр думок і позицій всіх зацікавлених сторін допоможе вже сьогодні визначити головні та принципові підходи до перших і подальших кроків у реформування системи захисту прав споживачів в Україні.

    Захід відбудеться 12 березня 2015 року о 14.00 у приміщенні Київського національного торговельно-економічного університету: м. Київ, вул. Кіото 21, корпус Д, конференц-зал Д 221.

    Початок реєстрації учасників – о 13.00. Організатори будуть вдячні за підтвердження можливості та форми участі у заході.

    Контакти: 097-3574854, e-mail: ucf_pulse@ukr.net, (044)5314932, e-mail: pritulska@knteu.kiev.ua 

     - завантажити пресс реліз.

  • Повернутися до списку

    Ваше ім'я:
    Ваш E-Mail:
    Захист від автоматичного повідомлення: Захист від автоматичного повідомлення
    Введіть символи зображені на малюнку:
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!