• Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»

Отказ в замене лыжной маски с заводским браком

   
П.І.Б. Медведев Вадим Александрович
Місто Киев
Назва ораганізації магазин "Спортмастер"
Адреса організації г.Киев, Универмаг "Украина", площадь Победы 3, 2-й этаж
Телефон організації (044) 496-15-55
 
05 грудня 2009 року в магазині „Спортмастер”, що розташований за адресою пл. Перемоги 3, я придбав гірськолижну маску BOLLE NOVA SHINY BLACK LEMON (модель BL20505-B06) вартістю 730 грн., що підтверджується копією чека.

Під час придбання маски жодний документ, що містить інформацію про товар (технічні характеристики, термін гарантійного обслуговування тощо), мені не був наданий. Перевірку якості маски у моїй присутності  продавці магазину не проводили.

Гірськолижне спорядження не є тим типом товару, якість якого можна перевірити в будь яких умовах окрім реального тестування на гірськолижних схилах. Спроба розігнатися на швидкісному спуску до швидкості, яка відповідає моїм фізичним та технічним навичкам, на превеликий жаль спричинила прояв істотного недоліку товару (відходження захисного скла від каркасу маски), який на щастя не привів до сумних та невідворотних наслідків, але спричинив втрату рівноваги та падіння на трасі найвищої категорії складності.
Під час огляду на склі не було помічено жодних ознак клею, що свідчить про неякісну зборку товару. Отже цей істотний недолік маска містила ще до моменту продажу.

16 січня 2010 року я звернувся до магазину з проханням відремонтувати маску або замінити її. Працівники магазину (адміністратор, та консультант з продажу лижного інвентарю) відмовили мені у задоволенні моїх вимог, посилаючись  на те, що з моменту продажу маски минуло більше одного календарного місяця. Факт існування істотного недоліку маски на момент продажу працівниками магазину не заперечувався.  При цьому вони відмовились показати посилання на пункт будь-якого Закону України, де б йшлась мова про місячний термін гарантії.

Я вважаю, що таким чином були порушені мої споживацькі права, передбачені статтями 8, 14, 15 та 16 Закону України «Про захист прав споживачів» і статтями 673, 678 та 680 Цивільного кодексу України а саме :
  пункт 2 Статті 680 Цивільного кодексу України: “Якщо  на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності,  вимога  у  зв'язку  з  його  недоліками  може   бути пред'явлена покупцем за умови,  що недоліки були виявлені протягом розумного строку,  але в межах двох років, а щодо нерухомого майна -  в  межах  трьох років від дня передання товару покупцеві,  якщо договором або законом не встановлений більший строк.“
  пункт 1 статті 14 Закону України «Про захист прав споживачів»: “Споживач має право на те, щоб продукція за звичайних умов її використання, зберігання і транспортування була безпечною для його життя, здоров'я, навколишнього природного середовища, а також не завдавала шкоди його майну.“
   І навіть, беручи до уваги претензії адміністратора магазину до того, що гарантійний строк закінчився ми маємо:
  пункт 10 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:  “Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.“
     та пункт 5 статті 680 Цивільного кодексу України: “Якщо недоліки товару виявлені покупцем після спливу гарантійного строку або строку придатності, продавець несе відповідальність, якщо покупець доведе, що недоліки товару виникли до передання йому товару або з причин, які існували до цього моменту.”

і тому

П Р О Ш У:

1. Розглянути мою претензію у строк, встановлений законодавством України, та проінформувати мене про результати її розгляду.
2. Відповідно до  п. 1 ст. 14 Закону України «Про захист прав споживачів» замінити лижну маску, що має істотний недолік на маску аналогічної марки належної якості у 14-денний строк.

Якщо мої законні вимоги не будуть задоволені, я буду змушений звернутися до суду з позовною заявою про захист моїх споживацьких прав та про відшкодування моральної та фізичної шкоди, завданої мені під час спуску по схилу.

Повернутися до списку

  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Закон на твоєму боці
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці