• Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»

Dell Україна: неналежна якість сервісу, ігнорування звернень

   
П.І.Б. Вишенська Дарія Вікторівна
Місто Київ
Назва ораганізації Dell Україна
Адреса організації вул. Н. Грінченко, 4, Бізнес-центр Regus, Horizon Business Park; 2-й поверх, оф. №167
Телефон організації 0443906752
E-mail оганізації ukraine@dell.com
 
28 грудня 2009 року я звернулась до сервісного центру Service.ua з приводу гарантійного ремонту нещодавно придбаного ноутбука Vostro 1014 (сервіс-таг: BSVVWK1). В сервісному центрі нам сказали, що ноутбук потребує заміни материнської плати. Виявилось також, що даної запчастини у сервісного центра в наявності немає, тому був відправлений запит на доставку. Певний час я, намагаючись бути в курсі ходу ремонту, час від часу телефонувала до сервісного центру, проте нам не повідомили навіть приблизну дату приходу деталі. Коли з дня прийому в сервіс пройшов місяць, мені запропонували взяти в тимчасове користування інший ноутбук (не Vostro 1014, а іншу модель, що являється порушенням правил сервісу), а також звернутись до "гарячої лінії" за телефоном 0-800-5020320. Оператори гарячої лінії повідомили, що деталь відправлена, але "застрягла" на митниці, і що строки доставки невідомі. Це пізніше було підтверджено працівниками Service.ua по телефону.

Виникає кілька закономірних питань:
1. Хто несе відповідальність за таку затримку сервісного обслуговування? І сервісний центр, і "гаряча лінія", відмовилися брати на себе дану відповідальність.
2. Чи маю я, клієнт компанії Dell, право на продовження гарантійного строку, повну (не тимчасову) заміну товару або ж інше відшкодування збитків через затримку у сервісному обслуговуванні? Слід зауважити, що при терміні гарантії в 12 місяців, ноутбук уже більше місяця знаходиться в сервісі.

З цими питаннями ми з чоловіком звернулись до компанії в електронному листі на адресу ukraine@dell.com, проте відповіді не отримали. Телефон компанії не відповідав, по залишеним мною на автовідповідачі контактам зі мною ніхто не зв'язався.

Повернутися до списку

  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Закон на твоєму боці
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений