Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Незалежне тестування
Обговорення форуму



  • Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»
  • Наша оцінка
  • Euro Ncap

Прес-конференція "Які Інтернет магазини порушують законодавство та правила торгівлі"

  • 19.09.17 відбулася Прес-конференція "Які Інтернет магазини порушують законодавство та правила торгівлі" у прес-центрі інформаційного агентства "Українські Новини".

    У фокусі уваги - порівняльне тестування послуг 20 найбільших Інтернет магазинів України та інші питання захисту прав споживачів при здійсненні покупок через Інтернет:

    - Хто з продавців не видає касових чеків?

    - Хто насправді продає від імені відомих Інтернет магазинів?

    - Як онлайн продавці ухиляються від оподаткування?

    - Чим ризикує покупець магазинів-порушників?

    Спікери:

    - Валентин Безрукий, голова правління Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз "ТЕСТ";

    - Андрій Лига, член правління Всеукраїнської федерації споживачів "ПУЛЬС" та ГО "Новий день України";

    - Лілія Стиренко, т.в.о. заступника голови Держпродспоживслужби;

    - Ігор Макаров, голова Комітету побутової електроніки ЕВА;

    - Вікторія Куликова, менеджер Комітету побутової електроніки ЕВА;

    - Ілля Несходовський, директор Інституту соціально-економічної трансформації, експерт Реанімвційного Пакету Реформ;

    - Станіслав Кубрін, в.о. начальнику відділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями Департаменту аудита Державної Фіскальної Служби України.

    Проведене НДЦНСЕ "ТЕСТ", який є членом Всеукраїнської федерації споживачів «ПУЛЬС», дослідження стало продовженням серії громадських заходів з аналізу стану справ щодо дотримання прав споживачів у сфері електронної торгівлі. Початок було покладено в березні поточного року громадським об’єднанням «Молодь за права споживачів» в рамках Всесвітнього Дня прав споживачів 15 березня. Представники молоді дослідили 50 представників е-торгівлі та прозорість їх дій з точки зору потенційних споживачів.

    В загальному обсязі скарг споживачів, які надходять до ВФС «ПУЛЬС» та Держпродспоживслужби, порушення законних прав споживачів представниками е-торгівлі є найбільш поширеними.

    Лілія Стиренко повідомила, що за 2016 рік до Держпродспоживслужби надійшло 463 скарги на послуги Інтернет торгівлі, а за перше півріччя 17 року вже 539.

    Андрій Лига доповів про критичну необхідність для споживачів отримання від продавців фіскальних чеків для захисту своїх прав та тотальне невиконання суб’єктами господарювання норм податкового кодексу і українського законодавства про застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Такі реєстратори (касові апарати) мають бути у всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю побутовою технікою. Зосереджена увага на тому, що Державна фіскальна служба України незадовільно здійснює контроль за обов'язком підприємців застосовувати реєстратори розрахункових операцій. Розповів також про законодавчі ініціативи щодо впровадження інструменту “кешбек” - механізму повернення споживачу грошей за придбаний товар у разі невидачі йому фіскального чеку. На думку авторів відповідного законопроекту, вони змусять всі причетні сторони виконувати закон «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

    Ілля Несходовський зазначив про засилля контрафактної продукції на українському ринку складної побутової техніки, «діри у кордонах», механізми незаконного ввозу таких товарів в Україну та прогалини у законодавстві, які дозволяють це робити.

    Станіслав Кубрін розповів про діяльність органу із забезпечення контролю за дотриманням українського законодавства про реєстратори розрахункових операцій у сфері торгівлі побутовою технікою, нестачу штату для перевірок, смішні штрафи у розмірі 1 гривні за невидачу фіскального чеку, складну процедуру погодження для проведення перевірок, та акцентував разом з іншими учасниками заходу на вдосконаленні роботи Державної фіскальної служби в цій сфері.

  • Повернутися до списку

    Ваше ім'я:
    Ваш E-Mail:
    Захист від автоматичного повідомлення: Захист від автоматичного повідомлення
    Введіть символи зображені на малюнку:
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Закон на твоєму боці
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці