Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Незалежне тестування
Обговорення форуму



  • Наша оцінка
  • Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»
  • Euro Ncap

Круглого столу на тему «Реформування системи захисту прав споживачів: імітація та профанація»

  • Протягом 2014-2016 років владою Україні прийнято низку рішень про зміни в системі захисту прав споживачів та споживчому законодавстві, що зробили споживачів практично безправними та безпорадними з реальними загрозами їх здоров’ю та життю. Відповідні представники влади не лише свідомо відсторонили споживчу громадськість від участі в процесах прийняття рішень, а й діяли з порушенням чинних законів та Конституції України. Чому в розвинених країнах світу споживач вважається королем ринку, а в Україні – особою без прав і реального державного захисту? Декларуючи європейський шлях розвитку України, органи влади імітували в звітних документах Уряду виконання Глави 20 про захист прав споживачів Угоди про асоціацію Україна-ЄС.

    Задекларовані Президентом України євроінтеграційні перетворення в рамках Стратегії сталого розвитку "Україна-2020" та Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016 - 2020 роки, затверджених Указами Президента відповідно 12.01.2015 та 26.02.2016, нівелюються безвідповідальними діями певних представників органів влади.

    Споживча спільнота чекає відповіді на свої запитання, ЧОМУ:

    · Держава не реалізує Конституційні зобов’язання щодо захисту прав споживачів (ст.42)?

    · Народовладдя в Україні залишається декларацією, як тільки справи стосуються інтересів багатомільйонної спільноти, в даному разі – реформи системи захисту прав споживачів?

    · Реформа системи захисту прав споживачів відсутня в пріоритетах Уряду?

    · Змінами в системі захисту прав споживачів керують представники підприємництва в Міністерстві економічного розвитку та торгівлі України?

    · Введенням мораторію на перевірки бізнесу влада протиставила інтереси бізнесу та споживачів, не захистивши ринок і споживачів від контрафактної продукції та неякісних товарів, а також поставивши в невигідні конкурентні умови доброчесних підприємців та фактично усунувши відповідальність держави від виконання завдань, які є основоположними та закладеними Основним Законом України?

    · Спотворено Закон України «Про захист прав споживачів» через вилучення з нього всіх положень стосовно харчових продуктів (і тепер закон не діє на ринку харчової продукції), обмеження досягнутого рівня прав споживачів на повернення неякісного товару, позбавлення права не сплачувати судовий збір при зверненні до суду (порушення принципу верховенства права), компенсації споживачам у випадках порушення їх прав та інші зміни в інтересах нечесного бізнесу та проти інтересів споживачів?

    · Проект Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», яким вилучені всі положення про інформацію для споживачів та маркування харчових продуктів в ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та внесено уточнення про маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів у відповідний закон, кваліфікується Міністерством агрополітики та продовольства як виконання Угоди про асоціацію з ЄС щодо захисту прав споживачів?

    · Уряд погоджується з позицією Мінагрополітики та у своєму Звіті від 02 липня 2016 року щодо виконання Угоди про асоціацію з ЄС рапортує про здійснення зобов’язань України щодо Глави 20 «Захист прав споживачів» і досягнення повної сумісності із системою захисту прав споживачів у ЄС?

    Наведений перелік питань громадськості до органів влади не є вичерпним. Європейські принципи та підходи до розвитку політики ЄС у сфері захисту прав споживачів мають стати для української влади дороговказом на шляху розбудови вітчизняної економіки та соціальної сфери.

    ВИМОГИ ГРОМАДСЬКОСТІ:

    ü РЕФОРМІ БУТИ! Оголосити Указом Президента України про початок і прискорення здійснення реформи системи захисту прав споживачів.

    Верховній Раді України:

    ü Ввести посаду Омбудсмена з питань захисту прав споживачів і дотримання Закону України «Про захист прав споживачів», який має статус особливого закону, вдосконалюючи цей закон лише на обґрунтованих підставах та адаптуючи до відповідного законодавства ЄС з обов’язковим залученням до процесів змін, включаючи обговорення кандидатури Омбудсмена, представників споживчої громадськості;

    ü Дотримуватися положень «ХАРТІЇ захисту прав споживачів», прийнятої 25-ю сесією консультативної асамблеї Європейського Союзу:

    «Національне законодавство із захисту прав споживачів повинно включати загальні вимоги з безпеки продуктів харчування, інших товарів, а також послуг. В разі необхідності мають бути передбачені особливі вимоги до окремих товарів і послуг. Необхідно переглядати в законодавчому порядку та відміняти ті чинні положення, які мають однобічний характер і обмежують інтереси і права споживачів».

    Кабінету Міністрів України визначитися щодо:

    ü своєї місії з формування державної політики у сфері захисту прав споживачів згідно Керівних принципів ООН для захисту прав споживачів, Хартії основних прав Європейського Союзу, Директив ЄС з актуальних питань захисту прав споживачів, адресованих саме урядам країн;

    ü діяльності Державної служби із захисту прав споживачів, відповідальної за реалізацію державної політики в цій сфері та незалежну від будь-яких відомчих і галузевих інтересів, яка має діяти «НАД» усіма міністерствами і відомствами в питаннях захисту прав та інтересів споживачів. Врахувати європейську практику захисту прав споживачів і контролю за якістю товарів, яка базується на чіткому розмежуванні цих функцій між різними органами влади: одні захищають інтереси споживачів, а інші – інспектують та контролюють.

    Як створити «європейське обличчя» даної реформи? Ці та інші питання стануть предметом обговорення учасниками заходу, серед яких: представники органів влади, організацій громадянського суспільства, підприємництва, української сторони платформи громадянського суспільства Україна-ЄС, закладів освіти, експертного кола, професійних асоціацій, торговельних мереж, ЗМІ.

    Захід відбудеться 14 березня 2017 року об 11.00 у приміщенні Київського національного торговельно-економічного університету: м. Київ, вул. Кіото 21, корпус Д, конференц-зал Д 221. Початок реєстрації учасників – о 10.00.

    Оргкомітет: 0973574854, ucf_pulse@ukr.net, (044)5314932, pritulska@knteu.kiev.ua

     -Запрошення до участі в засіданні Круглого столу 

  • Повернутися до списку

    Ваше ім'я:
    Ваш E-Mail:
    Захист від автоматичного повідомлення: Захист від автоматичного повідомлення
    Введіть символи зображені на малюнку:
  • Закон на твоєму боці
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Закон на твоєму боці