• Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»

Форум «Куточок споживача. Питання та відповіді. Консультації споживачів»

Список форумів Список тем Пошук по форумах Допомога Правила форума
Увійти Реєстрація


Куточок споживача. Питання та відповіді. Консультації споживачів

Тема: Права членів ОСББ , Правлінням ОСББ систематично порушуєтья законодавство, статут...   Переглядів: 1390



1Споживач

 
Всього повідомлень: 4
Дата реєстрації: 13.05.2017
Правлінням ОСББ систематично порушуєтья законодавство, статут, права громадян, санітарні норми, на заяви пишуть банальні відписки без посилання на нормативні акти, про загальні збори, всупереч статуту повідомляють в кабінці ліфта за добу до проведення, підписи збирають через 20 днів (згідно закону та відповідно до статуту "Письмове опитування співвласників проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення загальних зборів. Якщо протягом цього строку необхідну кількість голосів «за» не набрано, відповідні рішення вважаються неприйнятими"), але вони "приймають" рішення і розсилають квитанції про участь в програмі 70\30, як підтриману "загальними зборами"(відповідно до закону та статуту "Правління (ініціативна група) не менше ніж за 14 днів до дати проведення загальних зборів вручає кожному співвласнику під розписку або направляє рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в будинку, письмове повідомлення про проведення загальних зборів. У повідомленні про проведення загальних зборів зазначається, з чиєї ініціативи скликаються збори, місце і час проведення, проект порядку денного".)
Ігнорується постійно.
Отримати інформацію можна в години прийому, а це середа з 19 до 21, пятниця робочий час. Тобто або після робочого дня, коли вже не сильно можеш вникнути в суть та розібратись, та й часу на розібратись 2 години замало, або я повинна відпрошуватись з роботи, цей варіант наразі недопустимий.
До речі часто усна інформація, яку надають, потім не відповідає дійсності. Говорять чи обіцяють одне, потім у відписці інше.
Більшість мешканців не вникає в роботу. комусь все рівно, комусь ніколи, а для когось я "баба Яга", якій щось треба по закону, а в нашій країні все по закону зробити неможливо (це слова членів правління).
Заварили сміттєпроводи без попередження з порушенням санітарних норм, після реформи санепідемслужби останні не перевіряють житлові будинки. до речі, коли телефонувала на гарачу лінію санепідемслужбу, відповіла агресивна оператор " а я вот довольна что у нас заварили", я пояснила, що у нас не було ситуації з неприємними запахами, будинок відносно новий, в норальному стані. Але там "пройшла реформа" і тепер вони мені нічим допомогти не можуть. В деяких підїздах сміттєпроводи працюють, але платимо всі однаково.
Телефонувала з цього приводу на 1551, але там відповіли, що їм ОСББ непідконтрольні, тільки загальні збори або суд.
Ні разу не виконувалось "Рішення загальних зборів оприлюднюється шляхом розміщення його тексту в місцях загального користування будинку, та в електронному вигляді.Рішення з питань, передбачених абзацами 2, 5, 6, 7, 8, 12 пункту 3 цього розділу, а за рішенням загальних зборів – і з інших питань, надаються співвласникам під розписку або направляються поштою (рекомендованим листом) ініціатором загальних зборів (правлінням або ініціативною групою)".
Говорю, що потрібно створити сайт, для інформування та спілкування співмешканців, відповідають " дайте гроші", а в статуті прописано, що повинні повідомляти в електронному вигляді. Але збирають "збори" на яких голосують за збирання коштів на те, що правління вважає потрібним.
Веду переписку з правлінням - половина сусідів перестала вітатись, так працює правління. Я відмовляюсь оплачувати таку роботу правління та за недоотримані послуги, прошу здійснити перерахунок - моя вимога ігнорується без посилання на законодавство. Вивішують списки боржників та лякають судом, впевнені в своїй безкарності. Прибічників серед співмешканців знайти вкрай важко - всі "моя хата скраю".
Чому я повинна платити членам правління за порушення моїх прав та законодавства? Коли я ставила підпис про погодження на створення ОСББ, я вважала, що ми його створюємо себе, для збільшення комфорту, для контролю витрат, для раціонального витрачання коштів. Зараз я в шоці від діяльності правління, я так розумію, що інформація про моє ОСББ, то не моє діло, я її повинна випрошувати, нічого не хотіти та з усім погоджуватись.
Створено: 13.05.2017 19:50:38  
Профіль  E-Mail 
угору

1Споживач

 
Всього повідомлень: 4
Дата реєстрації: 13.05.2017
Добрый день !!!
Помогите, пожалуйста, в решении следующей проблемы http://www.consumerinfo.org.ua/forum/...1&TID=4284

На заявление на электронный адрес не реагируют, 13-го отправила повторное с текстом, скопированным ниже, что мне посоветуете делать дальше?

Доброго дня!
Відправляю повторно заяву, яку я відправляла 25 квітня, про що повідомила в телефонному режимі заступника Голови Правління ОСББ того ж дня (після відправлення повідомлення 25 квітня 2017, 19:45:21), коли вона, з її ж слів, проводила письмове опитування мешканців мого будинку, які не голосували на загальних зборах.
З цією ж метою мені було надіслано проект протоколу загальних зборів 22 квітня, до якого в мене виникли запитання, які я долучила до заяви.
Минуло 17 днів, але я не отримала відповідь на своє електронне письмове звернення, яке було надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення), відповідно до ст.5 ЗУ «Про звернення громадян».
Прошу надати відповіді на мої запитання, згідно мого запиту у визначений законом термін на електронну адресу.
Створено: 16.05.2017 10:24:32  
Профіль  E-Mail 
угору

1Споживач

 
Всього повідомлень: 4
Дата реєстрації: 13.05.2017
Правильный ответ - прав потребитель никаких не имеет.
Створено: 27.05.2017 09:33:38  
Профіль  E-Mail 
угору

Григорий Ильич


БУДЬТЕ ВСЕГДА АКТИВНЫ!
 
Всього повідомлень: 1651
Дата реєстрації: 19.06.2010
Член ОСМД - не потребитель, а совладелец. И это надо понимать, не одно и то же.
Створено: 27.05.2017 21:40:32  
Профіль  E-Mail 
угору

1Споживач

 
Всього повідомлень: 4
Дата реєстрації: 13.05.2017
он не потребитель услуг? да ладно, а че ж он за услуги платит?
Створено: 27.05.2017 22:30:53  
Профіль  E-Mail 
угору

Григорий Ильич


БУДЬТЕ ВСЕГДА АКТИВНЫ!
 
Всього повідомлень: 1651
Дата реєстрації: 19.06.2010
Вопрос не ко мне, а к законодателю - Верховной Раде Украины...
Створено: 29.05.2017 23:41:32  
Профіль  E-Mail 
угору

QWERTY1

 
Всього повідомлень: 2
Дата реєстрації: 18.05.2017
В Верховной Раде такие же стрелочники и вопрос не к ним... У нас вообще в стране вопросы опасно становиться задавать
Створено: 06.06.2017 17:04:02  
Профіль  E-Mail 
угору

Григорий Ильич


БУДЬТЕ ВСЕГДА АКТИВНЫ!
 
Всього повідомлень: 1651
Дата реєстрації: 19.06.2010
---
Створено: 06.06.2017 23:03:11  
Профіль  E-Mail 
угору

QWERTY1

 
Всього повідомлень: 2
Дата реєстрації: 18.05.2017
[QUOTE][code]

Створено: 20.06.2017 11:38:34  
Профіль  E-Mail 
угору

Григорий Ильич


БУДЬТЕ ВСЕГДА АКТИВНЫ!
 
Всього повідомлень: 1651
Дата реєстрації: 19.06.2010
--
Створено: 20.06.2017 23:19:14  
Профіль  E-Mail 
угору




Читають тему
гостей: 1, користувачів: 0, з них прихованих: 0
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Закон на твоєму боці
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Закон на твоєму боці
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Заберіть це назад | Заберите это назад