• Спілка об’єднань громадян «Всеукраїнська Федерація Споживачів «ПУЛЬС»

Форум «Куточок споживача. Питання та відповіді. Консультації споживачів»

Список форумів Список тем Пошук по форумах Допомога Правила форума
Увійти Реєстрація


Куточок споживача. Питання та відповіді. Консультації споживачів

Тема: Порушення терміну гарантійного ремонту , Юридична допомга   Переглядів: 5758



Степан Михайленко

 
Всього повідомлень: 2
Дата реєстрації: 04.11.2011
Добрий день!

Я ознайомився в матеріалами форуму, дуже корисна інформація. Тепер хочу її використати для захисту своїх прав. Моя ситуація виглядає таким чином:

Придбав 17.10.2011 телефон в інтернет-магазині, 20.10.2011 здав його в авторизований сервісний центр зі скаргою на погану роботу аккумулятора, при прийнятті в ремонт дефект було підтверждено. Мені видали квитанцію про прийняття в ремонт з датою видачі 3.11.2011 (біля дати стоїть позначка що це узгоджена дата завершення робіт за наявності запасних частин, але в умовах не вказано що термін може бути збільшено). Отже Я звернувся 3.11 до СЦ, але виявилось що мій телефон не відремонтований. Запронували прийти 4.11 та укласти заяву для видачі довідки. Я прийшов на наступний день і подав заяву на ім`я директору СЦ, в якій вказав що оскільки телефон не може бути відремонтований у встановлений законом строк 14 днів, прошу надати мені відповідний документ для подяння в торгівельну мережу. Заяву прийняли, зняли копію и видали її. Сказали, що зі мною звяжуться.

Але після того як я почитав історії інших, розумію що мої відносини з СЦ тільки виглядають як такі, що знаходятся у правовому полі. Виходячи з закону, правильно я розумію що оформити відповідне звернення можна виходячи з одного факту перевищення терміну гарантійного ремонту на 14 днів.
Якщо я оформлю звернення до торгівельної мережі, не очікуючи справки з СЦ, а просто виходячи з квитанції СЦ де вказана дата видачі 3.11? Це є достатьною підставою?

Дякую.
Створено: 04.11.2011 15:53:08  
Профіль  E-Mail 
угору

beris


 
Всього повідомлень: 971
Дата реєстрації: 15.06.2007
Степан Михайленко если вы сдавали в СЦ то надо теперь ждать заключение СЦ если срок ремонта письменно не огроворен более 14 дней.
Уже не раз кругом говорят - сдавайте в ремонт технику только через МАГАЗИНЫ.И если бы вы сдали через магазин и не было оговорен дополнительный срок следовательно могли бы предъявлять другие требования установленные ЗУ "ЗПП"
Теперь Вам надо обратиться письменно в СЦ чтобы либо они выдали с ремонта вам в день обращения ваш телефон либо дали акт о том что не возможно отремонтировать его в 14 дневный срок. И тогда сможете с этим актом обращаться либо в магазин либо к производителю (представителю производителя в Украине).
Заявление пишите в 2-х экз. Первый отдаете в СЦ а на втором просите СЦ сделать отметку о приеме (дата, подпись и кто принял Ф.И.О и по возможности штемпель).
Створено: 04.11.2011 16:31:18  
Профіль  E-Mail  ICQ 
угору

Степан Михайленко

 
Всього повідомлень: 2
Дата реєстрації: 04.11.2011
beris, спасибо за ответ. К сожалению, я не знал нюансов и отдал телефон в авторизированный сервисный центр, а не магазин.
По истечении 14 дней (сегодня) я подал с СЦ заявление с просьбой выдать справку о том что телефон не возможно отремонтировать в установленные законом сроки. Они приняли завление, и сделали для меня копию. Но какой-то информации о том, когда я получу справку нет.
Я опасаюсь того, что они могут затянуть время на рассмотрение обращения до 15 дней, а потом отказать в выдаче такой справки по какой-либо причине (читал что такое бывает).
Створено: 04.11.2011 17:15:48  
Профіль  E-Mail 
угору

Юлія Тищнко

 
Всього повідомлень: 22
Дата реєстрації: 01.01.2011
..."Я опасаюсь того, что они могут затянуть время на рассмотрение обращения до 15 дней, а потом отказать в выдаче такой справки по какой-либо причине (читал что такое бывает)."
Ст 8: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws...7261582300
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з
доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)
незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство,
що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї
статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
Перелік таких товарів ( 172-94-п ) визначається Кабінетом
Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару
аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та ЗА КОЖНИЙ ДЕНЬ
ЗАТРИМКИ УСУНЕННЯ НЕДОЛІКІВ понад установлений строк
(14 днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно
в розмірі 1% ВАРТОСТІ ТОВАРУ.

пример заявления: http://forum.zed.in.ua/index.php/topic,80.0.html
Заявление

25.10.2007 г. мною был приобретен пылесос марки THOMAS TWIN aquafilter TT . В октябре 2008 г. обнаружилась неполадка - пылесос стал не правильно распылять моющее средство. В связи с чем, я обратился к Вам и сдал пылесос на гарантийный ремонт.
Согласно Акта приема товара ремонт от 02.10.2008 г. должен быть произведен в срок две недели.
На сегодняшний день – 18.11.2008 г. – пылесос мне не возвращен.
Руководствуясь ст. ст. 1, 4-7, п.п. 1, 3, 9 ст.8, Закона Украины «О защите прав потребителей» обращаюсь к Вам с требованиям о срочном ремонте пылесоса и его возврате, а также выплаты пени за период задержки в произведении ремонта.
В случае Вашего отказа я буду вынужден обратится в суд с исковым заявлением о выполнении гарантийных обязательств в принудительном порядке и взыскании сумы пени в соответствии с требованиями законодательства Украины.

Размер пени (по состоянию на 18.11.2008 г.) : 743,82 грн.
2 254,00 грн./100*1 = 22,54 грн. – за день задержки
22,54 грн. * 33 дня = 743,82 грн.
Створено: 04.11.2011 21:59:42  
Профіль  E-Mail 
угору

Gepatit_vak Gepatit_vakWC

 
Всього повідомлень: 121
Дата реєстрації: 16.06.2018
Софосбувир купить цена с доставкой по РФ софосбувир и даклатасвир цена купить в России, цирроз печени лечение гепатита С софосбувиром из Индии

http://gepatitu-c.net
Створено: 13.07.2018 02:46:01  
Профіль  E-Mail 
угору




Читають тему
гостей: 1, користувачів: 0, з них прихованих: 0
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці